
Seznam.cz Email nasazuje do
testování záložku „galerie“, která uživatelům nabídne komfortní dohledání
fotografií a obrázků v poštovní schránce. Jde tak o další z řady inovací, jejichž cílem je
zpříjemnit lidem práci s e-mailovou schránkou, tentokrát
pomocí přehledného třídění fotek a obrázků.
Záložka lidem v první řadě
pomůže zjednodušit dohledání soukromých fotek a obrázků. Nová
funkce nabídne jedinečný pohled na všechny obrázkové přílohy formou výpisu. Namísto rozklikávání
jednotlivých e-mailů a nepohodlného dohledávání fotek, bude nyní možné si jedním
dotykem zobrazit záložku „galerie“,
a to rovnou s chronologickým seznamem
fotografií. „Cílem novinky je poskytnout lidem jednoduchou orientaci mezi fotkami
a obrázky, které se od teď budou přehledně řadit od nejnovějších po nejstarší, nebo
naopak,“ upřesňuje David Finger, produktový manažer služby
Seznam.cz Email.

Obrázek v tiskové kvalitě ke stažení.
Spuštění proběhne
postupně, protože proces přepnutí všech schránek najednou je časově velmi
náročný. „Jako první si záložku galerie
vyzkouší lidé přihlášení do našeho veřejného labu. Od nich nejprve budeme sbírat zpětnou vazbu a zjišťovat, jak se jim
s obrázky nově pracuje. Poté zahájíme postupné přepnutí pro
všechny uživatele,“ upřesňuje Finger.
Záložka se bude
nacházet v nabídce tak zvaných systémových složek, která se nachází v levém horním
rohu mezi přehledem hromadné a odeslané pošty. Funkce je nastavena na selekci
pouze obrázků a fotografií týkajících se soukromé pošty. Nevztahuje se naopak na
reklamní sdělení třetích stran. „Díky chytrému indexování dokážeme rozpoznat a
především oddělit korespondenci osobního charakteru od obchodního sdělení, a
lidem jsme tak schopni nabídnout relevantní výsledky jejich hledání.
V praxi to bude znamenat, že se v záložce galerie zobrazí pouze
privátní fotky, nikoli například reklamní newslettery,“ dodává Finger.
Petra Dvořáková, PR specialistka
